Değmen Benim Gamlı Yaslı Gönlüme Gitar Akorları

Değmen Benim Gamlı Yaslı Gönlüme Akorlar

Değmen Benim Gamlı Yaslı Gönlüme

Değmen benim gamlı yaslı gönlüme
Ben bir selvi boylu yardan ayrıldım
Evvel bağban idim dostun bağında
Talan vurdu ayva nardan ayrıldım

Gökyüzünde turna gibi dönende
(Kumru gibi gökyüzünde dönende)
Baykuş gibi viran yurda konanda
Çok ağladım Mecnun (Ferhat) gibi çöllerde
şirin gibi nazlı (zülf'ü) yardan ayrıldım

Kaynak: Abbas Öz
Yöre: Tokat

Notasi: Degmen Benim Gamli Yasli Gönlüme

Abbas Öz

Gitar akoru yanlış ise lütfen yeni akorlarla birlikte bize doğrusunu gönderin veya akordaki hatayı belirtin. Elinizdeki Abbas Öz gitar akorlarını bizimle paylaşabilirsiniz.

dinle

Etiketler : Değmen Benim Gamlı Yaslı Gönlüme gitar akorları,Değmen Benim Gamlı Yaslı Gönlüme akorlar,Değmen Benim Gamlı Yaslı Gönlüme şarkı sözleri,Değmen Benim Gamlı Yaslı Gönlüme şarkı sözü,Abbas Öz gitar akorlari,Abbas Öz akor,Değmen Benim Gamlı Yaslı Gönlüme sözü,Abbas Öz,Değmen Benim Gamlı Yaslı Gönlüme

Etiketler: , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

